Well now it is Goodbye!

Torsdagen den 31 Januari


Hej!
Vänner, idag är en jobbig dag, på grund av min utbildning så måste jag avsäga mig Dino och för att göra det lättast så avsäger jag mig delägarskapet helt och slutar rida Dino. 

Det känns en smula tungt då man hade stora drömmar och planer men såhär är livet och jag har funderat på det här ett bra tag nu och kommit fram till att det här är den enda vettiga lösningen. 
Dino och jag har haft nästan 4 underbara år och har gjort mycket spännande och utvecklats enormt. Vi har lyckat med mycket som lagts framför oss. 
När jag började rida så fanns det så många problem, i dagsläget är problemen mindre och färre men det är dags för oss att gå skilda vägar.
Ja vad ska nu hända med Dino... jo förmodligen så ska hon väl säljas och jag tror det blir bra för Dino att byta ryttare för att få lite mer variation. Som det ser ut i dagsläget är vi båda lite låsta i rutiner och skulle nog lära oss mycket av att testa något nytt.
 
Jag hoppas att hon hamnar hos någon som kan älska henne för den hon är och vill ge henne den tid och träning som jag inte kan ge henne. 
 
Jag kommer alltid älska dig fina lilla Dino, Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!
 
En sista kram och ett sista avsked, sista gången jag red dig så var det påväg till hagen i grimma och grimskaft, då lyssnade du så fint på mig älskade vän. Så vill jag minnas dig! <3

Kanske kommer starta en ny blogg sen men vi ser väl! :-) Ni som skulle vara intresserade av att läsa om mitt liv utanför hästar kan ju kommentera så skickar jag er en länk när bloggen är i verksamhet! :-)

Men nu är det farväl på denna blogg och ett avslut av min och Dinos ERA! 
Jag tackar alla mina läsare för ert stöd och alla underbart fina kommetarer! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tråkigt! :( Men jag förstår dig till fullo, det är inte ett litet projekt att plugga på högskola... Du har inga planer på att skaffa medryttarhäst någon gång/vecka, eller lägger du av helt?

2013-01-31 @ 22:44:16
URL: http://sandradamgren.blogg.se
Postat av: Cecilia

sv: Jo, jag vet, det är inte mitt hack så fick inte göra några fler hål ^^ Men tack för tipset :D

2013-02-01 @ 11:21:28
URL: http://satsande.blogg.se
Postat av: David Sundström

Då plockar jag bort länken till din blogg via min blogg. Hör av dig om du startar en ny så kanske jag länkar till den.

Svar: Okej! Har skaffat en ny blogg å du kan få den adressen. =)
http://fantaliastisk.blogg.se
Beatrice Sjöström

2013-02-07 @ 09:24:44
URL: http://dawwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0